Monday 3 November 2014

HELLOOO A'FAMOSA!!!!

Salam semua...makin lama semakin terlopong blog suam2 kuku katak ni. Dah masuk lavel blog sejuk. Untuk kumpulan 3 ni memang aku xde minat langsong nak tulis blog ni. Sebab utama aku hilang mood, haiiii...sedih aku nak cerite. Tapi senang cerite aku memang terkilan la dengan j.l sendiri n few pelatih wirawati yang kekwat. Nasib baiklah kau pelatih PLKN, kalau kau junior cadet aku...haaa 7 petala langit 7 petala bumi aku kerjekankau.
Takpelah, maybe ade hikmahnya dari kejadian macam ni. Yang pasti, aku dapat kebal siapa yang boleh aku buat kawan. Nak balas dendam....takdelah sampai macam tu. Biarlah...cume aku terkilan sangat, member aku sabo aku sampai macam ni
Oh lupe nak info, aku akan berhijrah ke kem baru. Iaitu kem PLKN A'Famosa di Melaka. Yahooooooo!!! Bagus....lagipun aku duduk sini bukan semua orang pun suke aku. Walhal ade yg baru kerje pun dh mula jadi kadok naik junjung.
Tahun depan...buka buku baru, n harap takdelah radio karat menyampai berite ke kem baru tu. Aku beri amaran, aku akan ambil tindakan mahkamah. Hehe.
Oklah..skang dah bersemangat balik menulis. Insyallah, aku akan tulos lagi cerite yang best.

5 comments:

  1. A famosa kem baru ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh lame dah....sejak kejatuhan kesultanan melaka lagi

      Delete
  2. Oh so maksud "aku akan berhijrah ke kem baru. Iaitu kem PLKN A'Famosa di Melaka. " yang kem baru itu bukan kem yang baru dibina ke?

    ReplyDelete
  3. Sy pn akn ke kem afamosa...neves pulak rasenye...������

    ReplyDelete
    Replies
    1. E eee....same la kittiewwww...mm nebes u!!

      Delete