Tuesday 13 January 2015

Pejam celik pejam celik dah dua bulan juga aku berkhidmat di kem PLKN Jaya Gemilang A'Famosa. Rindu tu memang rindu pada Sri Ledang. Sape tak rindu wei....tempat jatuh lagikan ku kenang, inikan tempat kene sabo...hehe. Aku rindu dengan Cikgu Din, Cikgu Jabar, Cikgu Jalal, Shafir, Nora, Nud dan Paan. Tapi bak kata Bob Marley..." good friend we lost, Good friend we have, along the way "
So far duduk di kem baru memang seronok. Bagusnya kem baru macam ni kebanyakan jurulatih rata2 aku percayg  nak perbetulkan diri or nak pertingkatkan lagi mutu n tahap kerja. Macam aku..ceh!! haha. Tapi memang aku tak nafikan memang tulah semangat aku datanng sini. Kem baru, harapan baru. Aku dah malas nak pikir apa orang lain nak cakap pasal aku. Sebab pada aku mereka hanya bazir mase je pikir aku dan aku pun bazir masa dok pikir pasal dieorang.

Kat sini, alhamdulillah. walaupun ramai otai termasuk dua orang dari Fasie. Tapi i, mereka betul2 open. Boleh terima idea dari jurulatih muda macam aku ni. ( so far akulah paling muda selain dari Cikgu Yeop yang baru masuk jadi J.L )
O...lupe nak cerite, sape sangke kat sini aku ade peminat. Tak aku sangke pulak ade pembaca blog aku kat kem ni. Sorrylah ye cikgu tak sempat nak bergambor dengan korang. Ko send jelah pic kau nanti aku copy paste..haha.

Tapi ade gak bahane aku duduk sini. Ni pun baru elok dari demam Denggi. Apolah A'famosa tak manage rumah banglo kat tepi kem. Banyak yang terbiar aku tengok. Dari terbiar baik jual kat aku murah2 kan? kan? Lama gak aku admit ward, seminggu. Bapak boring duduk ward. Aku siap boleh hapal jadual doktor yang duty. Tapi memang pewai jugalah aku kene denggi. Ni pun belum elok sepenuhnya. Badan masih rasa senganl2 lagi. Nak angkat kotak pun aku rasa sakit2 lagi badan ni.

Banyak yang aku nak tulis sebenarnya. Overall kem ni memang best. Harap semakin hari semakin best.


5 comments:

  1. Fyi, bravorian semua rindu cikgu. Semua menangis masa dpt tau cikgu kena tahan wad. Badan lun sengal2 lg sbb cikgu "LEPAS RINDU" masa jasmani pagi

    ReplyDelete
  2. cikgu!!! nasuha delta here!!! saya nak amik gambar ngan cikgu tapi cikgu busy amik gmbr ngan diba je masa maulid tu hahaha. bila saya kene balik cikgu pulak sakit. dah tak sempat amik gambar ngan cikgu hehehhee, cikgu bila nak tulis entry cinta dan plkn episod 2 ni? pasal diba n dani hahahah

    jemputlah datang blog saya ^^ belognasuha.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sorrylah pagi tu pun saye dah tak sihat sebenarnya. baju pun pakai dua lapis. Takpe, nanti ada masa datanglah ke kem. Penutup jangan lupa datang

      Delete
  3. ingt jugak ko kt aku ea man..hehe -paan-

    ReplyDelete